Puh . . .

Kom hem för en timme sen.. Har stirrat ner.. Va så sjukt stressigt på dom 2 timmar o 30 min jag var på jobbet nyss..
Tjejen som jag skulle ha eftermiddagen med kom en kvart försent.. Hur kan man göra det när man e ny? Är det inte då man ska visa framfötterna och komma en kvart för tidigt istället ? Hade aldrig träffat människan innan och hon kunde knappt svenska.. De e väl inget fel med de, men snälla nån.. Om knappt jag förstår va hon säger, hur ska de gamla kunna göra de då ?
Vi skulle börja med en dubbelbemanning så hela eftermiddagen blev sen.. >_< Sen fick hon en tant att börja gråta, för det hade hänt en sak med hennes man och då satt min kära kollega bara utanför.. (Den som kommer först ska gå in och börja så länge till den andra kommer) men hon hade suttit utanför så då blev tanten lessen och KAOS rent ut sagt.. :( Sen va hon helt kinkig och då blev jag med det (hade inga cigaretter med mig heller) och jag ville bara bli av med henne xD Haha.. Man kan inte gilla alla ;P

Nu ska jag ut med Wille, sen börjar jag jobba kl 19 igen.. Hemma vid 22 :) Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0