Promenix, promenax

God kväll : )

Satan vad jag har promenerat idag : ) Helt slut i kroppen ;P Först gick jag 1 timmes powerwalk runt stan :) Senare gick jag ner till Kvantum o handlade lite ;P Och tillbaka.. Wille blev helt chockad av alla promenixer ;P

Vid 18 fick jag hem min ulltuss !! :D Hon fick skjuts av en dam från Höör till hit :) Och damen var så trött på Sweet eftersom hon har så mkt att berätta för alla ;P Haha.. Men de e skönt att ha henne hemma igen !! Nu ligger hon o myser med mig.. Jag tror att hon har saknat mig, för när jag hämtade henne och kallade på henne i buren så jamade hon som aldrig förr :D Sen kom vi hem och då gick hon runt o spana in läget, sen låg vi i sängen o mös o hon snackade med mig och spann högt :D Myskise :D

På Kvantum köpte jag popcorn som man poppar själv.. Veronika bjöd på de en gång när vi kika film, och de va godare än pås-pc :) Så jag köpte och poppade och ja, de e fan godare än micro-pop :) Och den lär vara länge med ;P Sen provade jag nya Marabou Polka ! Svingott :D

Nu ska jag snart sova, om de går för S!estan xD Haha.. Basen dunkar så mina fönster skakar :P Skulle vilja ha deras ljudanläggning.. Hade kunnat bli roliga gillen ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0