8 Maj

Hej på er = )
Här kommer en lite längre uppdatering ;P

I torsdags så jobbade jag till halv 3.. Sen åkte jag hem, käkade och sen gick jag och Veronika en långprommis ! Vi gick ner till Hässleholmsgården (ca 2 km) gick sen en slinga på 5 km och sen hem igen.. Så allt som allt så blev det ca 1 mil : ) Fan va grymma vi är ! Men gissa om jag hade ont i mitt knä.. Fick stanna var 100'e meter och pusta ut lite på vägen hem :( Sen så gick vi hem till mig och åt jordgubbar med mjölk och grädde ! Mums ! Årets första :D

Sen jobbade jag igår med : ) Och när jag slutat så åkte jag hem och började tvätta ! Jippie vilken fredag.. Men det ändrades snabbt då man fick lite besök : ) Så det blev lite Fredagsmys ändå ; )

Och idag så har jag och Wille varit på Netto och vi var nere hos Veronika en stund : )

Sweet löper som en galning och jag håller på att få psykbryt ! Jag har varit med om andra katter som löpt men dom har varit rena vaggvisan jämfört med Sweet! Okey att katten jamar mkt annars och jag trodde fan inte att hon kunde jama mer.. Men ack så fel jag hade ! Katten har större lungor än en operasångerska ! Och hon gör läten som endast funnits i mina mardrömmar innan.. Jag hade ingen aning att en katt kunde göra såna ljud. Jag vaknar upp mitt i natten av att hon vandrar omkring som en rastlös själ, som inte fått ro i sin grav och gör läskiga ljud.. Detta är inga gulliga jamningar vi pratar om.. Detta är ljud som kommer långt ner ifrån magen.. Ibland undrar jag om hon har svalt ett annat djur som brukar låta så.. Jag blir faktiskt lite rädd.. ^^ Och dessutom så sitter hon vid dörren och galer.. Och som vissa vet så är det inte de mest ljudtäta dörrarna som sitter här så jag bara går och väntar på att polisen kommer och knackar på dörren och frågar; Jaha, och vad pågår här då ?
Skickade en film till moster när hon höll på och skrev; Säkert att du inte vill ha tillbaka henne ? Hon svarade att det ville hon verkligen inte xD Undra varför :P

Usch, de e inte lätt..

Hoppas ni får en mysig lördag ! Jag och Veronika ska se Wallander - Arvet : )

Puss på er ! = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0