31 Maj

Jaha, då var det den sista maj idag då ^^ 24 dagar till min födelsedag :D ;P

Var 45 min på jobbet imorse xD Följde med sköterskan och fick sticka folk och ge dom insulin :) Hon tyckte att de gick bra, så det räcker nog med imorron med ^^ Men vafan, har ju erfarenhet så :)

Ringde nyss och bokade tid till Wille hos veterinären nyss. Fick en tid imorgon 10.45.. Så direkt när jag kommer hem från jobbet så ska han badas ^^ Han ser ut som en byracka just nu, så jag får bada honom och borsta tänderna och klippa klorna.. Det ingick tydligen en undersökning i priset så då får han ju vara fin ;) Haha.. Sån ögontjänare jag är xD

Men men, nu ska jag äta sallad.. Sen kommer moster med lite saker till Sweet :) Och så ska vi fika ;) Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0