24 Maj

1 månad kvar till jag fyller år :D

Jag fick tjuvkika på mitt sommarschema idag ;P Jag fick 100 % (heltid) första semesterperioden ! moneeey! Sen är jag ledig hela midsommarhelgen !!! happiness ! Plus att jag fyller år dagen innan midsommarafton, så de blir en 3 dagars fylla ;P Hahah.. Gött ;)

Det inlägget ang Willes fästing skulle varit publicerat igår.. Men jag hittade det bland utkast så fattar inte varför det inte blev publicerat ? :S

Nu har jag precis hemmatränat lite.. : ) Lite övningar, bl a en som heter Magdödaren och ja, den gör skäl för namnet! Ajsing vad de känns ;P Sen gjorde jag lite andra roliga övningar. Det tar ca 20 min allt som allt :)

Idag är det en vecka sen jag började med Nutrilette-kuren.. Och jag har gått ner så mkt som; 0 kg!! Hahahaha.. Yaay me ;P Men sen i torsd har jag ju inte gått några långprommisar pga foten.. ;P Så ja, får ju skylla mig själv.. Men jag har ju inte gått upp iaf.. Så de e ju huvudsaken ;P
Man kan tydligen köpa Nutrilette på Netto!? PLUS att det är 20 kr billigare än i andra affärer ! Så på torsdag ska jag köpa en där.. Så ska jag köra 3-4 st om dagen (alla mål) ist för att bara ha bytt ut frukost och lunch, som jag har gjort nu ! ;P Så kanske vågen visar liiite mindre iaf ;P

Nu ska jag ut på långprommis.. Tror att foten känner sig tillräckligt bra : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0