15 Maj

Jag är ta-mig-fan den smartaste människan som gått i ett par skor ! NOT!

Imorse gick jag upp 05.45 eftersom jag skulle börja jobba kl 7 (Jag fattar inte hur jag kunde gå upp en halvtimme innan jag började, när jag jobbade i Sundsvall :S Märks att man börjar bli gammal xD)
Och ja, som sagt klockan var alldeles för tidigt för att hjärnan ville samarbeta..
Jag hade nämligen kokat ägg igår.. Och jag ville ju ha ett ägg på mackan imorse.. Men, det är ju så gott med varma äggmackor..
Så smarta Emelie tänkte; Ja, men jag kan ju stoppa in det i micron!
Tänkt och gjort.. Jag stoppade in det kokta ägget i micron, lät det snurra några varv och tog ut det. Stod och stirrade på det när det låg i min hand. Det pulserade! Som en blodåder när man ska ta blodprov.. Wtf?!

Och innan jag visste ordet av så PANG!!! Ägg i heeeela jävla köket.. Ägg i heeeela jävla ansiktet... Ägg i heeela jävla, ja ni fattar!!
Sån jävla chock jag fick.. Ville bara skrika rakt ut.. Men med tanke på klockan så gick ju inte det.. Jag bara stod och skakade så äckligt det var.. Och lukten!! Den ska vi inte ens prata om... Så jag har hittat äggbitar överallt idag :S

Jag är inte så smart ibland..

The Crimescene !



(Och när jag kom till jobbet fick vi ett larm direkt kl 7 och jag hade ju (o)turen att vara larmansvarig idag, så hela morgonen blev försenad.. Yaaay)


Min middag idag.. Jag är inte avskräckt iaf xD Hahaha


Nu blir det den vanliga promenixen med musik i öronen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0