7 Mars

Hola, tjena, hallå..

Helgen har varit kanon :)
I fredags var jag hemma hos mamma på middag.. Det bjöds på stek och det var super gott.. Sen såg vi "Luftslottet som sprängdes" och den var riktigt grym! Bra avslut på trilogin! :) Sen följde lillebror Rasmus med mig hem.. Vi låg i sängen o glodde på "Smala Sussie".. Andra gången jag ser den filmen och jag missar slutet tamigfan en gång till.. :S Vet fortfarande inte hur den slutar.. Nästa gång jag ser den, får jag ta uppåtchack innan eller nåt för att hålla mig vaken xD

Igår så var jag hemma hos pappa! Han bjöd dit mig på taco-middag och Melodifestivalen o hela kitet! Jisses ;P
Sen såg vi en riktigt bra rysare - The Collector! Riktigt sjuk film som var riktigt sevärd! Så har ni inte sett den så se den!

Idag har jag bara chillat.. Har vatt i Alvesta en sväng och sådär :P Moster jobbade så åkte med henne dit och höll henne sällskap :) Sagt och gjort :) Så nu har man vatt där med xD Sen har jag bara käkat, badat o suttit här ;P

Imorron ska jag med mamma till Kävlinge nånstans o köpa en tavla till henne..
Ha de gott lovely folks!
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0