25 mars

Hej hopp : )
Ett tag sen sist som vanligt ^^ Har väl inte haft inspirationen till att skriva :P
Jag har fortfarande inte fått nåt svar från DSB.. Tycker ni att jag ska ringa dom ?

Imorron  ska jag ha min fest.. : ) Fast vi blir inte alls så många som jag hoppades på.. De flesta kunde inte och vissa har hoppat av.. Men jag e glad för de som kommer ! Och vi kommer att ha svinkul! :D
Var på stan idag och handlade hem drickat ;) Blev en Tequila och lite cider.. Och så ska jag se om brossan kan fixa en billig vodka till mig ;P

Köpte även nya örhängen. Som jag verkligen inte behöver (för jag har typ 28864732 par ^^) men dom passar perfekt till outfiten till imorron :D Sen var det även "Tag 3 betala för 2" så då var jag ju tvungen ;) Haha

Ikväll ska jag till mamma med Wille.. Ska sova där, för imorron bitti ska jag köra henne till Ystad för hennes vanliga spruta i ryggen. Och fan ta alla om de går fel imorron med.. Det har jag inte tid med ! =P

Nu ska jag kolla på How I met your mother. Har tankat hem 3 säsonger :D Snart klar med första ;)


Kisses : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0