VARMT

Fy satan va de e varmt ute :D Och jag ska jobba kväll :/ Börjar om 2 timmar ca. Jobbade kväll igår också och klantade till mig ordentligt :(
Men det borde vara olagligt att jobba i denna värmen ^^

Min födelsedag var jätte bra :) Hade kalas och efter det kom M2 hit :D Vi körde ner till Malmö, brofästet och satt o snackade och kollade på utsikten :)

Midsommar var helt outstanding ! Lekar, snapsvisor och annat skoj :D Sen kom M2 dit oxå och då blev jag skit glad :D Kunde inte bli mer perfekt ! =)

Sen resten av helgen spenderades en dag hos mig och en dag hos M2 :) I söndags var vi hos honom och låg o solade i trädgården några timmar.. Jag klassade honom på Geni-frågor ;P Haha..
Sen drog vi till Hörby och han bjöd på Kinamat ! Sån opersonlig resturang och servitris ! Dom hade ingen musik så det ekade ju i hela resturangen när man tuggade och så fick man ju sitta o viska xD Maten var iaf jätte god och det var ju tur för dom ;)


Nu ska jag göra nåt vettigt :)

Kommentarer
Postat av: martina

vem e M2? Mannen nr 2 elr :P? kaaarlek på gång hihih?

2010-06-30 @ 13:10:03
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0