Kväll ^^

Shit.. What a day ^^
Var ju med Willski hos vet.. Fick sprutan, sen köpte jag en ordentlig tandborste till honom där med :)
Sen drog jag till OnOff o köpte en locktång.. Ska ha den till Stoffes student :) ska prova den imorron, för då ska jag ju på tjejkväll med brudarna från jobbet ;) Kommer bli ball :D

Sen jobbade jag, stressade lagom mkt idag ;P Fick min delegering till Insulinet idag ! Wiho, rekordfort ! Chefen var överlycklig..! Tror hon gillar mig ;)

Imorron e jag ledig men inte fan får man sova för de ^^ Nee minsann !

Nu e jag trött.. ska upp kvart i 8 ! Crap, hatar att gå upp när man e ledig =/ Men va gör man inte ; )



Puss, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0