17 Juni

Hallå där, kött och blåbär ^^ (Var kommer det ifrån ? :D)

Igår efter att jag hade jobbat de 2 timmarna, så drog jag hem till M2 och så grillade vi och mös :) Snacka om jobbigt att gå upp o köra till jobbet hemifrån honom.. ^^ Men jag var ju pigg imorse på jobbet för ovanlighetens skull ^^

NU håller jag på att lägga in bilderna xP Haha, bättre sen än aldrig ! ;)
Idag har jag jobbat :) Fy fan vad stressigt det var.. Mellan 8-9.45 hade jag morgonarbete, sen mellan 10.45-12.45 hade jag matkörning.. 13-14 städ och 14-15.30 hade jag avlösning ! Wtf vilken stressig dag :P Me like ;)

Sen när jag kom hem så fick jag ett ryck och letade fram mina inlines !! Satte på Wille kopplet och drog ut.. Haha, Han var lite osäker först, sen körde jag över hans tass.. Ja, det var ju inte med vilje.. Utan han var osäker och sprang fram och naggade på inlinesen och mina ben, så råkade jag köra över honom istället.. Sen höll han sig på säkert avstånd och det gick jätte bra! Fan va skönt det var och länge sen !

Sen invigde jag min nya grill!! Köpte kött och champinjoner och grillade i min ensamhet :D Haha, sen käkade jordgubbar med grädde ! Nu fick jag telefon.. M2 ringde och han kommer hit :D Oooh! Jag slipper vara ensam ;)

Nee, nu ska jag fortsätta mecka bilder ! Håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0