4 Januari

Ja, som vanligt med mig så blev det ju inte som jag tänkt mig . . .

Haha.. Kom på en sak.. Inte en enda av mina tjejkompisar e singlar längre.. xD Inte EN.. Och om det finns EN, så hör av dig..! Nu ska alla bara puttinutta hela tiden och ingen vill ju känna sig som 3'e hjulet ^^ Så då sitter jag hellre här under min korkek och luktar på blommorna..

Sitter o halvslö-glor på "Rolandz - Kärlek och ananas" HAHAH.. Vissa låtar e ändå bra x)

Jobb imorron, sen e jag ledig till måndag igen ^^ Naajs

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nu ljuger du allt, för jag är minsann singel :) Så det så... Fast jag är kanske inte din vän...

2010-01-05 @ 12:05:36
URL: http://labanlus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad jag vet så har jag ingen att puttinutta med, men om jag skulle ha fel så kan du ju berätta var han gömmer sig!! =)

2010-01-10 @ 13:38:18
URL: http://tuffatott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0