2 Januari 2010 ^^

Mitt första inlägg 2010 =)

Hur var er Nyårsafton ?

Jag var hemma hos Mias föräldrar och vi åt gott och drack gott.. Spelade massa Wii och kollade raketer.. Så vi hade en väldigt chill afton ^^

Igår var jag hemma hos Sandra hela eftermiddagen och kvällen.. =)

GRATTIS SOFIA TILL DIN DOTTER! 00.38 (tror jag att det var) kom hon på Nyårsnatten.. Så ett av de första barn i Skåne 2010 :D Coolt =)

Jaha, då va de bara 9 år kvar till man fyller 30 ^^ Undra hur livet ser ut vid 30 =P

Och dessutom verkar alla ha gått o blivit kära.. Kul för er :P

Kommentarer
Postat av: Ronja

Om du har 9 år kvar har ju en annan bara 8... Så säg inte så, nu blir man snart helt deprimerad... Jag är inte kär :) Så om du vill va singel med mig o hitta på massor och åter massor av skit blir jag glad :)

2010-01-05 @ 11:50:06
URL: http://labanlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0