8 Februari

Hola amigos !

Jobbat idag. Sen drog jag hem till mamma och käkade.. Hade Wille där idag eftersom vaktis skulle in här och kika lite.. Så då passade man på att käka där innan man drog hemåt ;)

Nu sitter jag här o lyssnar på musik =) Tänkte ta tag i den lilla högen med saker i hörnan här i vardagsrummet :P Men en liiiten stund till väntar jag ^^

Imorron blir det 11 timmars jobb.. Först 5 timmar på ett ställe och sen 6 timmar på hemtjänsten här i HLM ^^
Pengar rullar in som de ska.. ;) Haha
Ska bli spännande imorron eftersom de e första dagen på hemtjänsten.. undrar vad för slags folk det är som jobbar och vad det finns för slags vårdtagare.. Sura, glada, sjuka, friska ? Mycket spännande =D

Nee, nu får jag fan dra tummarna loss ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0