3 Februari

Oj, nu sackade jag efter med inläggen igen :S SHAME on me =/
Fått lite hatbrev för att jag inte uppdaterat, så nu tog jag mig i kragen o tänkte skriva en rad eller 5 =)
Vad har hänt ? Jo, det är ju bara 3 dagar kvar till jag ska flytta! Min kära mamma sliter o handlar saker till mig :D <3

Var ju på intervjun i Hässleholm.. Den gick ganska bra men jag fick ett konstigt intryck av chefen. Hon verkade inte lyssna på mig mer än vad hon behövde och hon ville gärna avbryta mig osv :S
Men iaf så ringde hon idag och då var det andra bullar med människan ! Då var det guld o gröna skogar som gällde och hon ville att jag skulle börja redan på Måndag! :S MEN, jag har ju jobb som personlig assistent nu i 9 dagar till. Men jag sa till tanten att jag återkommer på måndag istället i och med flytten nu på lördag o sådär. Och det gick hon med på. Så jag ringde dom jag jobbar hos nu och lämnade den tråkiga nyheten. Och vi bestämde att jag skulle jobba hos dom till på tisdag iaf.. Men sen ringde min chef och gav mig ett fint erbjudande om jag jobbade kvar dessa 9 dagar! Så jag ska ringa tanten imorron och säga att det e kris och att jag måste jobba på mitt gamla jobb i 8 dagar, men kan jobba hos dom på kvällar, fredagar och helger.. Få se om hon är kompromissbar ^^

Nu äre inte långt kvar till flytten :D Jag vart insnöad idag och kunde inte ta mig till jobbet :S Men det tyckte mamma var bra, för då skulle vi gå igenom kartonger i garaget.. =P Så det har vi gjort halva dagen. Sen drog jag till UM i Eslöv o skulle få nya piller, sen körde ja inom Sandra o satt där nån timme o surra skit. Sen körde jag hem, o nu sitter jag här :D

Ska se ParadiseHotels 4 sista avsnitt nu, sen har jag sett båda säsongerna av både svenska och danska ! ^^
Vad ska jag nu göra då ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0