19 Februari

Hej och hå i snön ! Nu har jag slutat på ett av mina 2 jobb.. Var sista dagen igår som personlig assistent i Löddeköpinge.. Tråkigt men sant.. =/ Idag har jag jobbat.. Började 7.30 o skulle egentligen jobbat till 16, men så behövde dom extra ikväll, så jag delade på dagen istället.. Så slutade 13 o ska börja kl 19 igen =) Och ikväll ska jag jobba helt själv.. Men de kommer gå bra ! Det är bara det där med att hitta x) Haha. Snart ska jag laga pannkakor :D Yum, yum! Imorron e de jobb igen.. 7-? Haha Hämtade även Sweet igår (katten jag ska ha ett tag framöver) Igår va hon nyfiken o gick omkring.. Nu ligger hon bara under sängen o surar :P Men ja låter henne ligga där, så kommer hon fram tids nog =P Nu ska jag renbädda o städa tänkte jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0