15 Februari

Hej..

Imorse trodde jag att jag skulle döda Wille..! Han skulle promt ut kl 5 ! KLOCKAN FEM!! ffs...
Jag tänkte att om han va bajsnödig så får ja ju pallra mig ut för jag vill inte plocka bajs här inne.. Så de va bara att klä på sig o gå ut i morronkylan! Väl ute, sprang han runt som ingenting :S Kissade lite här o var.. Så jag blev trött på honom o gick in igen.. Fucking kvart i 7 väckte han mig igen o skulle ut.. Då blev ja så förbannad att jag gick en runda på en halvtimme, sen hem o stängde in mig i sovrummet.. Skulle han ut igen, ja då fick han fan göra på sig..! Skulle inte upp förrän 11 och alla som känner mig vet att sovmorgon för mig är guld värt..!

Men han hade inte gjort nåt inne när ja väl gick upp.. Vete fan vad det var med honom..

Sen åkte jag på Läkemedels-utbildning här i Hässleholm. Eftersom jag börjar på hemtjänsten, så måste jag ju ha delegering för att ge läkemedel och sånt.. Så satt på utbildning i 3h och sen ett prov efter det.. Och det sitter ju i ryggmärgen, dom där reglerna och föreskrifterna.. Så jag fick alla rätt på provet =)

Sen åkte jag hem igen o nu sitter jag här..
Pratade med moster och jag ska bli med katt from torsdag =P En av hennes avelshonor, Sweet, är lite elak mot de andra katterna plus hunden.. Så då ska hon få komma hit o lugna ner sig och få vara ifred.. =) Vet inte hur länge hon ska bo här.. Men i Juni får ja ju hem min lilla dunboll (om där nu kommer en brun hane i nån av kullarna.. Störst chans är det i första kullen så man får ju hoppas ;)) så vi får se om hon ska stanna ändå.. Emma vill inte ha henne hemma nu när hon ska ha 2 andra honor som e dräktiga.. Då kan dom tappa kullen och få missfall. Och det e ju tragiskt.. Men de blir skönt (förhoppningsvis) för Wille med en kompis..
Dock är hon en väldigt snackig liten dam ^^ Det blir spännande ^^

Så på torsdag efter jobbet, ska jag åka hem om Emma och hämta Sweet =)

 Sweet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0