13 februari

Hola amigos !

Melodifestivalen för hela slanten är det nu ! Jag har ätit nudlar med bacon och så har jag tatt ett varmt bad.. Här e så frikkin' kallt i lyan :S

Rasmus kom hit igår kväll och höll mig sällskap =) Vi kika film, sen gick ja o la mig vid halv 11.. Skulle ju upp o jobba idag ^^ Sen när ja jobbat färdigt så kom Mami hit med smörgåstårta =D Men vilken besvikelse den blev ! Den var inte god för fem öre ! Usch.. Tyckte synd om Mami. Ingen åt upp =/ Men tack ändå :D Jag får bjuda nästa gång ;)
Stephan var inte med här idag, för han gjorde en titthålsoperation i knät igår.. Så han hade ont och orkade inte följa med.. Men mamma o jag satte upp så mkt vi kunde.. Men borrandet lämnar vi till honom ;)

Imorron är jag ledig och då ska jag sova hela daaan.. Har ändå inget att fira ^^ 1 vecka har redan gått sen jag flyttade hit ! Shit va tiden går fort :O Snart kommer jag att ha 1-års jubileum ;)

Vilket bidrag var bäst idag ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Erik med Manboy helt klart :) Det sa jag direkt när jag hörde refrängen - asbra! Noah är också helt galen i den haha

Kramis

2010-02-13 @ 22:12:11
URL: http://www.emma-amazingdollz.blogspot.com/
Postat av: mamma

Hahaha,va ju en jä... äcklig smörg.t Va tråkigt,vi som hade sett fram emot den dagen =(

2010-02-15 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0