Ikea

Ikea har mycket roliga saker.. Jag ska göra om i mitt fönster i vardagsrummet.. Där ser ut som om jag e en slarvig människa.. Sen ser man i alla andra fönster att där e fint osv.. :P Så nu har jag kikat på lite lampor och krukor... Nu ska jag bara ta mig dit oxå ^^

Lite vad jag ska köpa när jag får tummen loss ^^ Mitt vardagsrum går lite i limegrönt : )

Den cerise lampan ska jag ha i sovrummet, för där har jag en provisorisk, mindre snygg lampa ^^
Sen har dom ju massa fina krukväxter också, men det är inget man kan välja ut via nätet utan dom får man ju kolla på i verkligheten ^^

Om där finns nån som vill följa med till Älmhults Ikea så hojta ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0