8 April

Puh.. Jobbat idag.. Jobbade 7,5 timme utan rast.. Hade så mkt att göra.. :P Men de blir pengar :D

Igår var jag ju på agilitybanan med min granne; Veronika och hennes Bordercollie Lim ! Det var jättefint väder och stor bana med massa roligheter !
Det visade sig att min kära granne var en agilityinstruktör! Då tar man ju tillfället i akt och lyssnar på hennes goda råd.. ;) Jag har ju aldrig gått nån kurs med Wille innan, utan bara lärt honom på mitt lilla vis ^^
Så nu ska vi träna honom på rätt sätt och se om de leder nån vart med den gamle byrackan ;)
Veronikas blogg hittar du här !

Lite bilder från gårdagen ! (Jag glömde batteriet till systemkameran hemma, så det fick bli mobilbilder ist : ) )

1) Fina Lim ! 2) Lim & Wille springer 3) Wille hoppar genom ringen !

Idag var vaktis x2 här och bytte ut min kyl/frys ! : ) Så nu har jag ny kyl äntligen ! Och ikväll till middagen ska jag dricka kall mjölk !! :D Och så bytte han blandaren i badrummet, för den levde ett eget liv.. Så nu har jag fått en ny blandare och kan duscha och bada som normalt folk!

Min nya kyl/frys :D

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hello grannen!

Vad bra det blev med kylen! Fina bilder du har på den=)

Oh, ni var jätteduktiga på agility, haha. Du har lärt honom bra. Det är ju bara kul att träna vidare=) Wille har du dessutom fått jättefin & väluppfostrad!

Det är så roligt, Lim är såå glad för Wille & dig!

Vi ses, kram Veronika & Lim

2010-04-08 @ 18:01:08
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0