28 April

Jaha, Då var man hemma igen :P Jag pallade inte köra hem från mamma igår, så jag sov där ;P Körde hem vid kvart över 11 eftersom jag skulle vara hos tandis kl 12..


Gårdagen i bilder :
Körde till mamma och hade tråkigt i bilen ;P

Fick påskägg xD Busade med kisen och Wille var en tröttis :)

Från idag:
God frukost och mamma ville inte vara med ;P

Jag körde hem och gick till tandis i finvädret !
Dom hade fått in ett aktfall så jag fick vänta ^^


När jag kom hem hade det hänt en olycka utanför mitt hus..
Troligen en påkörning för inga fler bilar var inblandade och ambulansen åkte därifrån i hög fart!


Nu ligger jag bara och myser med sisen..
Ska nog ge mig på min byrå och sortera i den.. Nedersta lådan har börjat svikta xD
Först ska jag ner i bilen och hämta en låda =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hihi,kul när de händer...=)

2010-04-28 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0