19 April

Fy satan vad förkyld jag är då ! Jag har konstant kran-dropp, nyser och kippar efter luft.. Gud vad jag inte tycker om förkylningar :/


Igår var en rolig dag ! Min granne kom och ringde på och frågade om jag ville ha fika ! Sagt och gjort så knatade jag och Wille, naturligtvis ner! Hon hade haft kalas och fått massa goda kakor över och jag smaskade på som aldrig förr ;)


Min granne, hennes hund Lim och Wille myser i soffan !
Sen vid 21-tiden gick vi upp till mig för lite tv-tittande och Blåbärspaj! Aldrig ätit det innan men det var jätte gott! Min granne är så duktig på att baka :D Sen gick vi ut med hundarna och efter det spelade vi Rockband ! :D


Lim var lite nyfiken på katten ! Men den kaxiga lilla drottningen tar ju ingen skit från någon, så det första hon gjorde var att fräsa på honom och vifta med tassen ^^ Sen blev han nervös och visste inte var han skulle ta vägen.. Roligt att se ^^

TACK Veronika och Lim för en supertrevlig och rolig kväll !!

Såhär snygg och fräsch var man på natten :/ Jäkla förkylning! :/




Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej kompis!



Oh, grannen, vad förkyld du är , stackars!!



Ja, vi hade roligt! Det får vi göra om!! Min coola och braiga granne!



Krya på dig!



Du måste vara frisk till Ikea=)



Kramkram

2010-04-19 @ 20:48:25
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hur mår du grannen? Hör hur du snuvar i trappen och hostar i lägenheten. Stackars!



Tack för inbjudan till kalaset imorgon! Lim är avis på Willes present, haha.



Kramkram

2010-04-20 @ 18:31:08
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0