12 April

Vilket väder !! Jag har suttit på balkongen i nån timme nu med en bok !
Har ju gjort fint där ute idag : ) Köpte 2 stolar och så har jag sått blomfrön ! Så om nåra månader (förhoppningsvis lagom till midsommar, så planterar jag om dom i min fina ute-kruka, eller vad man ska kalla det ^^
1) Köpte trädgårdshandskar, såklart i rosa ;) 2) Så kommer blommorna bli som jag sått 3) Färdigsådda i lådan
4) 50 L planteringsjord xD 5) Min balkong med de nya stolarna ! 6) Bättre bild på stol : )

Ska jobba imorron och på onsdag oxå. Sen är jag ledig till lördag : ) Då ska jag hem till mamma och klippa Wille :D Han kommer bli nakenvovvis.. Men det tycker han bara e skönt ! Han blir så satans varm nu när de e sommar :D Så, varför inte hjälpa honom ? : )

Nu ska jag gå o knåpa ihop nån middag, men man e inte hungrig när de e så varmt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0