3 September

Halloj!
Ännu en ny dag! Vart tar alla dagar vägen? Väcktes kl 9 idag av att moster kom på besök =P Så de va bara att pallra sig upp =)

Inatt åkte jag till Hörby =) träffade en gammal polare.. Vi satt i mammas bil o snackade i 2 timmar typ =P Och han berättade om lumpen o jag berättade om mitt och vi kom fram till att vi saknade Lantan nåt så fruktansvärt..! =/

Ikväll ska jag på andra äventyr ;) Ska åka o titta på film med en annan vän =) Blir nog skoj.. =D

Nu ska jag ut o blossa, sen ska jag nog gå o ta ett varmt bad! =D Kl 4 ska jag hämta barnen =D

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: tinis

jag SAKNAR oxå lantan :( hahaha vi får se på lördag, vem ska du dit med ;)?

2009-09-03 @ 11:33:07
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: tinis

aha okeeej, åhh skogspromenad lät mysigt, själv har jag tränat ordentligt idag :D

2009-09-03 @ 18:53:50
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0