21 September

Hej hopp =)
Kass uppdatering :S
Va har hänt sen sist? =P
Jo, jag träffade Ola!! Vi gick runt i Eslöv och snackade gamla minnen, sen bjöd han på käk o vi gled runt i min Våffla :D Hade så jävla kul o har inte skrattat så mkt på länge xD Så jävla rolig människa! De får vi göra om ;)

Sen var jag ju barnvakt.. De gick bra =) dom va så snälla, förutom att Thea kissade på mig! xD Hon e inte riiiiktigt pottränad än xD Eller hon glömmer att säga till, så sa till henne; Ska vi gå o kissa? Då nickade hon o kissade.. >_<

På fredagen gick jag och lillebror Rasmus ♥ i snärjet med Wille =) Det var mysigt..
Sen så passade jag Noah på lördagskvällen :) Vi var ute o lekte på lekplatsen och så gick vi till mojjen o köpte mjukglass.. Sen lekte vi kurragömma i hela huset. Gömde mig lite för svårt, då blev han sur och ville inte leka mer xD Haha.. Sen efter de drog jag o Rasmus runt i Våfflan :) Träffade lite polare o hade skoj :)

Igår kom Naniis ♥ Vi spela lite GH sen drog vi till Eslöv o käka kinamat :D Gott som fan.. Sen drog hon hem.

Idag har jag städat bilen och sökt lite jobb..

Jag ska nog börja jobba på Tjej-jour.. Det är ett volontärarbete så de blir inga pengar.. Men de e en bra erfarenhet och merit om man ska söka sociala jobb, vilket jag gör.. Så utbildningen börjar snart så då får man ju nåt att göra oxå! Kan bli kul =)

Haha, Nån som såg Svenska Hollywoodfruar? Alltså hur puckade får man bli??


1) Lillebror ♥ 2) Fin himmel i Eslöv 3) Noah på lekplatsen ♥

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jag älskar Anna Anka.. Hon är såå jäkla rolig, men de andra 2 kan jag inte med =P Speciellt inte hon Maria.

2009-09-22 @ 08:19:35
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: t i n i s

vad ska du börja plugga :P?

2009-09-22 @ 09:24:33
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: t i n i s

du skrev utbildningen och då undrade jag vad du ska utbilda dig som :P

2009-09-24 @ 14:27:18
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0