2 September

Sorgens dag =/
Idag är det den 2 september... Det skulle varit 2 år idag.. 2 underbara år.. Men så blev det inte.. =/


Vad ska man göra idag? Ingen har tid.. Alla jobbar eller ska göra nåt annat =S Kanske åka till Biffen senare? Hälsa på Totte kanske? Men så har man ingen bil. Eller jo, bil har jag ju men wtf. Har ju inga bromsar ;P Så får fjäska för mamma ;P

Biffen.. Vill bara säga TACK.. Tack för att du kom upp till S-vall för min skull och åkte med mig hem.. =) Det är fan inte många som skulle gjort nå liknande..!! Guld värd..

Nee, om man skulle sluta hänga läpp och ta tag i sitt liv?? =P Duscha, ringa nå samtal..


Kommentarer
Postat av: tinis

där kommer nya chanser i livet, men det måste kännas hemskt när det skulle varit. tänker på dig iaf . du kommer ha det bra här nere i Skåååne :D

2009-09-02 @ 16:37:37
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

trist att det inte blev 2år, hoppas allafall du mår bra. kram från mig

2009-09-02 @ 19:00:45
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Biffski

Allt för dig gumman! Som sagt vad har man annars cuzzes till? <3

2009-09-02 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0