17 September

God dag =)
Jo, Fick ju äntligen hämta min biiiiil!!! I tisdags! Och nu går hon som en klocka! Och det händer verkligen saker när jag trycker på gasen! =D Jävlar vad bromsarna måste ha legat på! Kan tom ha den i 5'an i 50 km/h och hon går framåt!! Innan fick jag alltid växla ner till 3'an minst! Haha.. Så lycklig :D Och testade på motorvägen igår om det hände nåt.. Innan när man låg i 110km/h så tog det 100 år för den att komma upp i 120.. Nu gick de direkt!! Åååh va ja älskar min biiil :D

Efter jag hämtat bilen i Lund, åkte jag inom Eslöv och spenderade några timmar med Sofia! Inte träffat henne på 2 år, och nu ska hon ha barn :D Hon va i 6 månaden och hon var så fin =D Sen när ja körde hem, började jag dricka lite cider och Nille kom hit.. Vi spelade Wii och satan vad jag vann! Haha.. så grym även när man har alkohol i blodet ;)

Igår var jag ju som sagt o kollade när Noah (5 år) tränade fotboll! Han var verkligen jätte duktig!! Han gjorde alla mål dvs 6 st! Skit duktig var han :D Men han hade ju iofs inget motstånd heller xD Alla tjejer sprang efter killarna och stod o snackade... En kille börja bara gråta hela tiden, och en annan sprang o drog upp tröjan lite då och då :P De var nog bara Noah som verkade intresserad ;P

Vid 5 ska jag köra hem till moster för dom ska på föräldramöte kl 6.. så ska passa barnen nån timme.. =) sen drar de vidare till Eslöv där ja ska träffa Ola =) Ska bli skoj.. har inte heller träffat honom på 2 år :D

Lite uppdatering.. ;) Vad ska ni göra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0