14 September

Grattis Åke på 20-års dagen!! Hoppas du får en bra dag.. Pussar!!!

Idag blev jag väckt så sent att jag inte tänker berätta vlken tid xD

Igår var jag, moster, Noah och Moffar i Helsingborg..! Först åkte vi på utställningen enbart för Rodeshian Ridgeback.. Emma e sugen på en sån, så hon snackade med massa uppfödare och så =) Sen åkte vi vidare till Sofiero där SKK hade utställning.. Det var kul! Massor med underbara hundar.. Hångladem bland annat med en Irländsk setter och en Grand Danois! Sen stod vi o kikade på dom som blivit BIR i sin ras som sen skulle bli de i klassen. Vi stod o väntade på BIS med spänning.. Men 20 min innan de skulle börja så får Emma ett samtal! Det är hennes man som ringer och säger att Emmas katt, Sweet har fått ungar!! Emma hade inte riktigt koll på vilken dag de skulle komma, men de skulle inte komma förrän denna veckan iaf! Desuttom hade hon fött dom i en kattställning i ett litet hål.. =/ Så det var snabbt hem och flytta dom till kattboet.. =) Men de va 5 st små, små bebisar och Emma kände även en till i magen! Emma fick stanna kvar hemma och jag körde och lämnade moffar och hämtade Thea som vi lämnat hos mormor.. =)

Thea e för jävla go! Jag har ju hosta nu och så sa Thea såhär:
- Emelie, är du sjuk?
- Ja, sa jag
- Okej.. Har du hosta? frågade hon
- Ja, de har jag. sa jag
- Okej, du får inte hosta på mig iallafall!
HAHAHA.. Jag dog av skratt!!! Hon e så jävla rolig.. =D

Nu ska ja nog ut o sätta mig i solen med en bok

Vad ska ni göra?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0