30 Oktober

Hola.. I'm alive =)
Ligger nu i en hotellsäng i Varberg.. xD Hahahaha.. Nu blev ni ännu mer nyfikna, right? ;) But I'm not telling.. Muhaha ;)

Emma J: Jag kan inte svara på din kommentar eftersom jag inte har ditt lösen till din blogg så jag svarar här ;)
Jag kan skicka ett mail till dig på FB om du vill veta? :P Tycker de e kul när ni e nyfikna ;)

Sån god frukost jag åt..! I love hotelbreakfasts! Och jag springer upp o hämtar varm choklad stup i ett.. Får inte nog.. :D Gratis e gott ;)

På rummet hänger en jävla tavla av en okänd ryska (tavlan heter så) och hon e sjukt läskig.. Såna ögon som följer en var man än går xP Usch.. >_<

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, klart du ska göra det :). Hehe.. Jag är sååå himla nyfiken! Hahaha! Men gör det, så kan jag skriva mitt lösen också, inte för att det är mycket och läsa där, för jag skriver aldrig :P. Men skriiiiiv!! Hehe..

2009-10-30 @ 16:29:02
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: tina

Jaaa jag vill veta, skriv på fb då :D

2009-10-30 @ 20:23:29
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0