28 Oktober

Traditioner..
Är mitt huvudämne ikväll, känner jag :)
Jag älskar allt vad traditioner heter..!
Som idag.. Idag har jag karvat i en pumpa :) Så fin den blev =D Börje heter han ;) Den känslan man får av traditioner kan man inte få av nånting annat.
Som tex Julen.. Min mamma hatar julen.. Och det är så jävla tråkigt.. För det är bara jag som har julkänslan då, och försöker skapa en så julig stämning som möjligt här hemma.. Så har det alltid varit. Jag som valt gran och pyntat den och lägenheten, i min ensamhet och tvingat mamma att lyssna på julmusik. Jag som bakat pepparkakor, Mozart-kulor och lussekatter.. Och det är skittråkigt..! >_< Men ändå så blir jag som ett litet barn med tindrande ögon som äter julmat, ser Kalle och väntar på sina julklappar.. Jag gör allt för att hålla efter traditioner, sen skiter jag i vem som tycker om det eller inte. För jag ska trivas och det gör jag med massa julpynt och en riktig gran som luktar så gott :D

Idag körde jag min invalida moster till hennes nagelbyggare =P Taxi Höör, I am =P Men ja klagar inte.. Allt e bättre än att sitta hemma o stirra på skärmen :P Så ska oxå bygga naglar den 23'e nov.. Najs.. E trött på mina nerbitna, men ja kan ju inte låta bli >_<

Nu ska jag nog börja packa.. :) Var och hämtade ut min biljett inför morgondagens äventyr ;)


Du som är anonym o kommenterar..? Har du inget vettigare att göra? :P






Börje

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha,så illa e de ju inte som du beskriver de madame!!!Jag har alltid ställt upp me all tradition här hemma,o pyntat till jul fast jag inte tycker om julen,köpt gran,HJÄLPT dej pynta den,så snacka inte gumman!!!!

2009-10-29 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0