13 Oktober

Klipp dig och skaffa dig ett jobb!
Klippa mig borde jag verkligen och tro det eller ej - Men denna dama ska upp kl 6 imorron bitti för att... *trumvirvel* jobba! Jodå, ni läste rätt..! Men de e på Biffens jobb, hennes syster e sjuk så jag ska bara vika fram till måndag.. =) Så ska åka till Biff ikväll o så ska jag "bo" där till måndag vilken nog blir sista dagen.. Så mina dagar kommer att bestå av att; Sortera ägg, och gud förbarma; Nacka en och en annan höna.. Gud vad jag fasar för det! Men jag måste tänka positivt.. Jag gör det för hönans bästa och endast om den lider.. Så på dessa 6 dagar hoppas jag att ingen höna ska lida så att jag slipper nacka den.. >_<

Men de ska faktiskt bli skönt att jobba! Att ha något att göra, att lägga sig i normal tid på kvällarna och gå upp normal tid på morgonen ;) Inte tvärtom ;P

Så nu ska jag sätta igång med att packa, får inte glömma något för jag har inte råd att köra tillbaka hit, och mamma e nog inte så sugen på en trip till Svedala ;)

Imorgon fyller lillebror Stoffe 19 år.. Gamm-gubbe xD

Happyface

Kommentarer
Postat av: tinisen

en WV, :P

2009-10-13 @ 20:56:12
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

jasså? är du i svedala då eller? =)



kram!

2009-10-22 @ 21:11:18
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0