8 November

Hejsan..
Idag hittade jag en jätte bra promenad-runda..! Har tyckt att det varit skit tråkigt att gå i denna håla innan, eftersom jag inte har haft någon bra runda att följa :P Men idag hittade jag en med både skog och trotoar..! :) Och den tog ca 35 min.. Perfekt som morgonrunda! :)

Jaaa, den här serien, OZ.. Gooosh, va den e bra! Förr gick den ganska sent på natten, men man såg väll nåt avsnitt då och då. Sen såg jag o Nicke att säsongerna gick att köpa på MediaMarkt..! Så vi köpte alla säsongerna och betade av dom en efter en, kväll efter kväll ;) Och vi blev ju helt fast.. Sen kom hela samlingsboxen ut, och den köpte Stephan. Så nu på kvällarna plöjer jag säsong efter säsong. :P Finns 7 säsonger och jag e på den 4'e nu.. :(

Och gud vilka hunkar det finns i den serien..!! Mitt hjärta smälter så snygga pågar där finns..!!! Tänkte ge er några exempel.. Så kan ni ju kommentera om ni håller med eller inte? :)

Ryan O'Reilly

Chris Keller

Hoyt

Kenny Wangler

Miguel Alvarez

 

Tell me what you think! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0