30 November

Grattis älskade Russin på din födelsedag!!! ♥♥♥♥♥



Idag var ja o besiktade Våfflan.. Fick bara fel på det jag redan visste.. Och det som knäpper där fram, det kunde vi inte lista ut vad det var.. :S Så jag fick ingenting på det.. =P Fick fel på att glaset till höger-baklampa var sönder.. Ooops, Handbromsen tog inte, pga att vi inte spänt den sen vi bytte oken. Sen att höger-framlampa lös för lågt.. ^^ Tell me something I didn't know ^^



I lördags var jag o moster Emma ut! Så kul jag hade.. =) Det får vi göra om snäckan ;)





Igår var vi på Julskyltning i Eslöv.. Och dumma jag glömde minneskortet till kameran i datorn >_< Så blev nåra kassa bilder med mobilen =/ Det blev lite kaos när raketerna kom men annars var det jätte mysigt.. Fattades bara vita flingor som sakta dalade ner till marken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0