3 November

God kväll mina damer och herrar :)
Idag har man varit chaufför hela dagen :D
Klev upp kl 8 för att köra till moster, sen körde vi barnen till dagis.. Sen ville moster vara osocial, så då körde vi hem till henne igen o hämtade hennes hörlurar bl.a som hon glömt.. Hon skulle sitta med sin laptop o se Desperate Housewifes xD Trevligt.. Så jag satt o lyssna på musik o kände mig som en äkta taxi-chaffis xD Men vad gör de? ^^
Väl inne i Malmö så gick vi med Zita, valpen som oxå var med. Emma gick in o snackade med frisören och jag tränade "Sitt" med Zita utanför sålänge ;P Så duktig och lättlärd hon är..! Och vilka kompisar vi blev sen ;) Tänk va lite godis kan göra ;)

Väl inne hos frisören skulle ju allt undersökas ^^ Men jag stal Zitas uppmärksamhet med hjälp av godis.. Tänkte prova vad hon gick för, så jag lärde henne "Tass" och lite grunder till "Ligg" Vilken underbar och duktig hund! :D Längtar till hon blir vuxen o ska få en kull, då ska jag lätt stjäla en hane av Emma ;)

Imorgon blir det upp tidigt igen, för Emma hämtar mig kl 8, sen tar jag över ratten och styr oss först till Helsingborg, sen ner igen till Malmö, över bron till Danmark. Vi ska till Kastrup o lämna en kattunge :) Så det blir skoj.. Första gången man själv ska köra över bron :D

Nu ska jag återgå till min glass och Tv'n.. Ikväll är det DH och det får inte missas! Sen blir de sängen, för jag sov bara 4 timmar inatt >_<

Varför ska du bråka??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bråkar ??

2009-11-03 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0