21 November

Hade skit kul igår.. Tim hämtade mig vid 7. Körde till Rocky. Fick knappt igång projektorn, sen failade ljudet.. Så vi kikade på Idol utan ljud.. xD Haha, det ni! Men sen fixade Anders de.. Men vi spelade Vattenfall, pyramiden och Så det kan låta! Hade aldrig spelat Så det kan låta innan, men de ska ju vara som Så ska det låta.. Skit kul faktiskt, och ännu roligare med alkohol i kroppen.. xD

Nu kommer jag att vara lite negativ.. Men det får man lov och jag e ganska irriterad..!
Vänner, Kompisar, friends... Har velat skriva om detta så länge och tänkte att nu är det dags!
Vad betyder det egentligen? Vänner... Ska det inte vara ömsesidigt? :S Med vissa av mina vänner känner jag att det inte är så ömsesidigt som jag hoppas på.. För mig betyder en vän otroligt mycket! Men sedan skiljer det på vänner och vänner... Om det är en vän som jag bryr mig mycket om, ställer jag upp till 100% om jag kan. När som - Dag som natt..
Men var e mina vänner? Som kan göra nå sånt för mig? Ärligt talat, så är det bara en jag känner som kan vara så.. Men inte den heller alltid.. Var e dom som ringer för att fråga om mina bekymmer..? Hur jag mår? Om jag vill hitta på nåt? För tillfället känns det som om det bara e jag som ska köra land o rike runt för att träffa mina vänner. Bara jag som ringer o frågar om nån vill hitta på nåt..
Är det mig det är fel på ? Ska jag ta hela skulden ?

Jag nämner inga namn för jag säger detta i allmänhet.. Detta är vad jag känner just nu, och jag kan faktiskt bli ganska ledsen på detta ämnet...

Jaja, Man har mkt tid att tänka på när man e ensam... Och ikväll är det sista kvällen för min katt att vara en riktig hona. Imorron blir hon en "Det" xD Stackars kisen. Hoppas hon kommer att ha kvar sina hyss o bus.. Så att hon inte bara ligger o blir fet o tråkig :P

Förvirrad - Förtrollad - Förundrad... Vad vill du egentligen?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Känner likadant faktiskt

2009-11-22 @ 01:35:22
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0