19 November

Hola..! :)
Idag va ja på Nova Lund med lillebror S.. Jag köpte ett skärp.. För de behövde jag verkligen till mina brallor :S

Sen körde vi till Eslöv och Stoffe tog hål i sitt öra och jag gjorde ett till i mitt.. =)

Igår va ja på bingo med min Moffar :) Det va riktigt roligt o vi skrattade o hade oss.. :P Innan Bingon började, tog jag en lott där man skulle dutta de nummer som fanns.. Och ja trodde att man skulle få full bricka.. Jag pricka bara in 4 rader av 5, så fråga Moffar om ja fått nån rad. Så sa jag, ja 4? Han bara: FYRA??!!
Ja..? Jag fattade ingenting.. Så satt där en surtant vid bordet breve o sa till mig att kolla på baksidan,.. Jahapp, då hade man vunnit 500 spänn.. xD Haha

Sen fick jag bingo igen med 3 andra samtidigt o fick dela på 300;- (75:-) Sen vann Moffar oxå 300:- men han blev helt förlamad när han vann så jag fick skrika Bingo xD hahaha.. Så 900 spänn delade vi på.. Inte fy skam :D

Nu ska ja forts se S.O.S Gute :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0