Update

Hejsan!
Nu var jag hemma igen från vad som visade sig vara en intervju.. Vi va väl en grupp på ca 20 pers som alla såg lika vilsna och bortkomna ut när vi satt o väntade på den som skulle komma o hämta oss..! Vi gick hur långt som helst in i Birsta Citys alla lönngångar bakom alla modebutiker..
Det visade sig att det skulle tillsättas ca 20 tjänster i hela Sundsvall..! Vi va sjukt många som hade sökt och ca 100 st skulle komma bara idag..

Vi satte oss vid bord formade som ett U. Parades ihop med Grannen och fick stora pappersark och en penna. Vi skulle nämligen rita vad den andra berättade om sig själv..! Det var ganska kul och många skratt lockades fram! Sen kom vi då fram till huvudnumret som var att man skulle fram o berätta om sig själv och visa vad grannen ritat..! Jag tyckte att det gick ganska bra.. Men jag och berätta om mig själv för nya människor går väl sådär första gången.. Men jag log och såg självsäker.. Drog ett halvsäkert kort om att jag e van vid att ge god service eftersom jag lärt mig en hel del av det i Hemtjänsten! Hoppas det gick hem, plus min charmiga skånska bland alla stela Norrlänningar!

Nu väntar jag på svar vilket skulle komma inom en vecka..! Dom hade riktigt mkt material att gå igenom.. Så nu får vi bara hoppas på det bästa!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: mamma

LYCKA TILL min gumma <3

2009-05-06 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0