Update från veterinären

Stackars Wille :(
Det var så infekterat att dom bara har tagit bort skorpan.. :( Så nu har han en kal fläck på sidan av halsen och ett hål rakt in i halsen :( Så nu ska jag :
  • Tvätta med bakteriedödande och koksalt, morgon och kväll
  • Smörja med ett gel efter tvätt, morgon och kväll
  • Ge tabletter morgon och kväll.. Antibiotika och smärtstillande
Ska dit igen på måndag 10.20 och då ska dom klippa bort kanterna och sy ihop..

Stackars min fina hund!!! Men han sa inte ett knyst när dom skulle skära bort skorpan.. :) Bara titta på mig och undrade va fan jag gjorde såhär mot honom för..! =P

Nu blir det apoteket och hämta pillerna till Wille.. Han ligger och sover nu, ganska groggy!

Kommentarer
Postat av: tinis

stackars lille Wille :( hoppas allt är bra med er annars, ni skulle väl till stockholm denna helgen?:D

2009-05-29 @ 16:17:51
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: tinis

usch då, aha okeej, jamen ni planerade åtminstonde en stockholmsresa osv. då verkade det romantiskt osv ;D en resa till dig i alla hjärtansdagpresent. såånt e väl romantiskt och mysigt :D

2009-05-29 @ 17:17:13
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0