5 Maj

Sitter på jobbet.. Har lite tid över..!
Ikväll ska jag som sagt på Möte för nya rekryter! Tänk på mig 17.30 - 18.15! =P
Det är btw på Mc Donald's här i stan som jag sökt.. =P Bättre än inget och det hade nog varit kul att jobba där.. Man ser ju dom som  jobbar där, hur dom skrattar o så.. Kan nog bli kul om de e bra folk man hamnar med! Hoppas att det blir som här i Hemtjänsten.. Det är en superhärlig grupp och jag har kommit i god med alla! =)

Nu ska ja snart ut på landet o sen ska jag till Apoteket :) Sen ska jag hem o laga mat, sen ska Nicke skjutsa mig till mötet.. Vågar inte köra så mkt med min bil..! Men vi kollade på Bromsskivor igår.. 219:- de va inte så farligt.. Men just nu har jag inga pengar, så jag får bara hoppas på de bästa att bilen håller o att skivan inte går av o gör så att jag åker av vägen x)

Må gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0