4 Maj

I'm Alive!
Helgen bestod av jobb.. =P
I lördags hade jag o Nicklas varit tillsammans i 20 månader.. 1 år och 8 månader.!! Vi skulle egentligen ut och äta, men de blev inte så...

Ny månad nu då.. =) Maj. Tänka sig.. Nästa månad fyller jag 20 =) Shit va snabbt de gåår..! Och nästa månad börjar jobbet på allvar i Hemtjänsten.. =P Semestersäsongerna börjar då o de ska bli så skönt att få ett ordentligt schema nu i några månader och en fast inkomst! =)
På tal o inkomst...! Jag ska på anställningsintervju imorron.. Eller möte för nya rekryter som det hette.. Vet inte vad det handlar om men jag hoppas på att det är positivt! =P Det är kanske alla som sökt som blivit inbjudna, eller är det bara ett fåtal?? Jag vet inte, men de ska bli kul att se va de e för nåt imorron! Så 17.30 ska jag dit imorron! =)

Jag har bestämt mig.. När jag får ett fast jobb ska jag ta ett lån o köpa en normal bil.. En som är lite nyare och som inte går sönder så lätt.. Som den jag har nu x)

Nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0