28 Maj

Wohooo
Min bil funkar nuu! =D Men fy fan vilket meck vi hade.. Vi kom hem vid 00.00.. x) Alltså.. Min bil är en 91:a.. Och bakbromsarna har nog suttit på sen dess! Guuud, vad vi kämpade..! Vi fick ringa efter backup.. För kolven i oket ville inte åka in.. Och Morgan o Nicklas kämpade som två jag vet inte vad.. Men sen, efter att dom kämpat i X antal timmar, ringde dom efter en snubbe, som kom.. Pillade lite, och fixade det på en timme.. x) Så nu kan jag köra igen =D

Min stackars älskling är hemma och e sjuk :( Pluttis..

Tack Morgan o Nicklas och Tobbe som kom igår.. TACK FÖR HJÄLPEN



1) Fina sprickan i skivan.. 2) Rakt igenom :( 3) Skillnaden på nya och gamla xD 4) Vilka e nya och vilka e gamla? =P 5) Nicke skulle blästra 6) Såhär blev det =D 7) Nya fina bromsskivan :)



Avslutar med en fiiin bild på Mogge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0