24 Maj

1 Månad till jag fyller 20 !!
Sorry för dålig uppdatering :P Har väl haft lite fullt upp ;P Helgen kommer här..

Torsdag kväll: Vi åkte till Mogge som jobbade.. Han satt vakt vid en båt.. xD Och var sjuk.. Kan det bli roligare, i 14 timmar dessutom! xD Så vi kom med Panodil till honom.. =) Sen stod vi o snackade med Thom, Alex o Matte utanför oss till kl va ca 2 på natten :)

Fredag: Pratade med Mogge o han sa att någon hade satt upp koppartråd på ena infarten till vår parkering.. Och när han slutade och skulle hem imorse så körde han rakt in i den :( Så han har polisanmält de.. Jävla sabotörer!
Sen hade vi tråkigt så vi bestämde att vi skulle till Roten o grilla/fiska/festa :) Det är bara typ 4:e el. 5:e helgen i rad ;)
Så vi drog dit o gjorde det gamla vanliga.. Russin stod  o kasta från bryggan o fick en bebisgädda =D

Lördag: Vi vaknade, (som i husvagnen ;)) käkade frukost.. Sen ville jag o Anna fiska.. =) Vi stod först från bryggan o då fick jag en abborre =D Första fisken i år =) Men Anna slängde i den igen :( Sen körde vi hem.. Duschade och gav oss ut igen =D Det var nämligen Bilträff i Birsta =) Det skulle börja kl 10, o vi kom dit vid 22,20 kanske.. Och det var smockat med folk! Träffade Kim direkt när jag kom in. =) Länge sen man såg henne :) Snackade med henne en stund, sen mingla vi omkring.. Hände inte nå större saker.. Men vi stannade till 12- halv 1 kanske? Ingen aning.. Sen letade vi Mogge, drog hem till honom o surrade.. Sen vid 2 blev vi lite småhungriga och drog till Donken :) Och beställde inte mindre än 12 CHEESEBURGARE >_< Jag stod för 2 av dom xD hahaha De var kanske mkt folk på Fraktarn i stan (stället där man samlas med bilarna om helgerna) så vi satt där en stund o kollade på alla muppar xD Sen drog vi hem till Mogge igen o kollade på Hemsökta Hus.. Haha.. Sen drog vi hem vid o5.oo xD

Söndag: Vet inte vad som händer idag ;) Käka nånting snart kanske??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du ha för den då?

2009-05-24 @ 18:38:43
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Em

Weeeii, da blir du stora flickan om en manad da, hehe ;)



Oh, nej, det ar over tva timmars promenix till Pete's jobb. Det orkar inte jag med min mage & mina stackars fotter :p



Hittade lite grejor sa jag kunde gora muffins i alla fall, alltid nagot! :)



Kram

2009-05-24 @ 20:58:53
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Får se när pengarna rullar in då, så kanske jag blir din köpare.

2009-05-25 @ 01:59:53
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0