20 Maj

Tjenixen
Just nu håller Mogge och Nicke på att pejla in parabolen.. Men de går inge vidare =/ Får se om de blir nå fler kanaler ikväll.. Sist vi skulle ha upp den i gamla lght så höll vi på i 2 dar innan vi ringde snubben.. Men den gången va de ju gratis =P Får se vilket tålamod man har nu innan man spenderar pengar på nå dylikt.. =P

Den 28-31 Maj ska jag o min älskling till Stockholm... <3 Jag har ju aldrig varit dit.. Så denna gång ska vi göra allt som turister gör.. Eller det vi hinner med ;P Bussen går till Huvudstaden 08.00 på torsdagen =)
Mina önskemål i Sthlm:
  • Gröna Lund
  • Naturhistoriska Muséet
  • Tekniska Muséet
  • Gamla Stan
  • Där det finns mest kändisar x)
Helweete vilket åsk-väder vi har haft idag =D Det var fint framåt lunch.. Sen vettu kom jordens moln och vid halv 3 började det att åska.. Oxh de vräkte ner regn.. xD Haha.. Sen nu när vi satt hemma, så blixtrade det och direkt efter, VÄRLDENS högsta smäll.. Wille blev helt tokig.. xD Mogge o jag bara tittade på varann o trodde att de va Nicke som hade tagit ett kort xD

Kommentarer
Postat av: tinis

haha jaså :P men han tävlar kanske vinte :P? auuw vad mysigt ni verkar ha det, jag vill oxå till stockholmo, du får berätta hur det är där ;D

2009-05-21 @ 17:00:28
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: mom

Regalskeppet Wasa ....Stureplan...Lidingö....Kaknästornet....

2009-05-24 @ 00:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0