16 Maj

God dag.. =)
Gårdagen.. haha.. ja herregud.. Åkte ju till Biltema.. men jag hade ju kollat fel på skivorna.. Det var ju bara en skiva i varje förpackning.. Så jag kunde inte köpa dom för mina pengar räckte inte :( så jag blev så less o åkte därifrån.. Nicke o Mogge tvättade bilarna.. sen drog vi till Roten.. =D Satt där till halv 1 ca, sen tog ölen slut så då drog vi in till stan xD (Ja, Nicke var nykter..!! ) Mogge hade en 70'a hemma o blannevann o massa annat som han gick o hämtade xD Sen drog vi igång här hemma.. xD Det slutade med att vi gick o la oss vid HALV SJU imorse. xD Vaknade vid ett av att de ringde på dörren o att den smälldes igen.. då va de Anna som kom för att hämta Thom.. Ja men tack o hej..

Kvällen ska vl spenderas vid TV'n och Eurovision SongContest... =P

Kommentarer
Postat av: Em

Dumma Biltema! :(



Ja, alltsa, folk ar ju inte direkt superreligosa har om man sager sa, men nar det kommer till att skaffa barn verkar det anda som att de flesta helst ser att man ar gift. De bryr sig inte sa mycke om att man ar ung, bara man ar gift. I Sverige ar det ju mer aldern som filk reagerar pa da dom tycker man ska vanta med barn tills man ar typ 30...



Kramar pa dig!

2009-05-17 @ 10:26:06
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0