15 Maj

Tjenixen..
Nu har jag duschat o väntar på att håret ska torka, så att jag kan åka o köpa bromsskivorna.. Bättre lycka idag kanske? =P
Sen blir de Volvo-meck resten av kvällen.. =P Mogge skulle nog oxå komma förbi en runda.. Biffens framtida man xD Håller på att para ihop dom så att Biffen flyttar hit =D Bra idé va?? =)

Svar till Mormor: Jag har oxå vetat det ända sen dom pratade om det ;P Men det bestämdes IGÅR att dom skulle stanna i Sundsvall.. Dom skulle egentligen stannat i Sollefteå, men jag övertalade dom att stanna här ist, eftersom Sollefteå är en omväg.. Och dom ska hälsa på i Mora på hemvägen.. =)

Ne hörrini.. Ska försöka göra nåt åt frillan.. Biltema nästa =)




1) Jag meckar Volvo x) 2) När jag gjorde pannkakor (Sugen Em? ;)) 3) Nelly i sin nya fina 4) Nelly ligger o njuter av att vara ute =) 5) På spaning 6) Wille var oxå med o busa  7) Nicke o Mogge när vi spelade minigolf

Kommentarer
Postat av: Em

Haha! Jag blev VALDIGT sugen faktiskt! :D

& vilken gullegosig katt!



So, vad tyckte du nu da, om Da vinci koden? :)



2009-05-16 @ 14:27:19
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Biffisen

Aha! Jag borde insett att det fanns en baktanke med detdär med Mogge! Men bli allt för överraskad om jag fastnar för Norrlland och flyttar dit, med eller utan karl! =P Ska bli sjukt kul att hälsa på dig o se hur du har det! Big kiss

2009-05-18 @ 19:11:47
Postat av: Biffisen

Aha! Jag borde insett att det fanns en baktanke med detdär med Mogge! Men bli allt för överraskad om jag fastnar för Norrlland och flyttar dit, med eller utan karl! =P Ska bli sjukt kul att hälsa på dig o se hur du har det! Big kiss

2009-05-18 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0