14 Maj

God kväll!
Nyss sett världens bästa film.. Another Gay Movie ... Se INTE den! >_< Gosh.. Trodde att de skulle vara samma stuk som typ Not another Teenmovie.. Men fan heller.. Världens jävla skit film!!

En rolig nyhet som jag fick reda på idag...
Får celebert besök i Sundsvall, hem till mig den 3 Juni.. Ingen mindre än.. *Trumvirvel* Berädda??? Dam-da-da-daaaaaaam BIFFEN!!! Hon o hennes familj (Mamma, Pappa, Morfar plus en kusin ska åka husbil upp till Piteå o hälsa på Biffens syrra (som numera bor där) så ska dom stanna över natten i S-vall o Biffen ska sova här... =D Sen drar dom vidare uppöver dagen efter. Så då blir de grillkväll o massa skitsnack =D Mys pys!!

Min kära mor hade satt in pengar idag till mina bromsskivor.. Jag var som ett barn på julafton, när vi skulle åka o handla dom.. Tror ni inte butik-jäveln stängde 4 pga inventering.. >_< Skit ner er.. Åkte till Mekonomen för att kolla va dom tog där då.. På Biltema (där ja ska köpa dom) kostar det 249 för ett par.. På Mekonomen kostade den 578:- stycket!!! DAMN.. Så jag som trodde att jag skulle få en hel bil idag, får vänta till imorron.. Så vi drog o spelade minigolf istället =D Jag kom 2:a för en gångs skull x)

Nu kom min man in igen efter att ha tagit Wille på nattarundan.. Imorgon ska Wille vaccineras btw.. Men de klarar han galant.. Han e så duktig =D

Puss o kram.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla Emelie;beredda;de med Biffen har jag vetat sen i påskas hi,hi,ha det kul, dom ska kanske eller ska hälsa på min moster Karin också då kram mom

2009-05-14 @ 23:42:48
Postat av: Emma

Vad roligt!! Ha så roligt!

Bra att pengarna kom in ;)

2009-05-15 @ 09:50:23
URL: http://www.emma-amazingdollz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0