13 Maj

Hejsan :)
Vilket skitväder ute.. Ömsom regn, Ömsom sol.. fast det har varit fint idag ända till lunch.. Jobbat idag förresten.. Gick bra som vanligt =)

Just nu har jag kyckling i ugnen.. Ska snart sätta igång med riset o curry-såsen =) Muums.. Vad ska ni äta idag?

Idag blir de nog bara att se på film.. Vi har ju Tredje Jurassic Park filmen kvar.. Plus Davinci koden.. Kanske dra ihop ett gäng som ska se?? =)

Min älskling är så duktig.. Nu medan jag lagar mat (o sitter här) så har han dammsugit o nu torkar han golven =) O min underbara mamma ska sätta in pengar så jag kan laga min bil =D Haha, på tal om mami, så skickade hon ett ljudklipp på Aldrig ska jag sluta älska dig innan <3<3 Love is in the air..

Nu kallar riset på mig...

Kommentarer
Postat av: tinis

haha jaså tycker du det :P det var ju inte han jag mena utan att folket dansade, han kunde inte riktigt släppa loss ;) haha

2009-05-13 @ 18:05:45
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: tinis

hahahahaha jaså menar du han, fan vad jag garvar nu :P

2009-05-13 @ 22:26:31
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0