12 Maj

God dag.. =)
Tog mig en sovmorgon idag igen ;P Nicke e hemma idag.. han hade tydligen jordens huvuvärk imorse, stackarn.. Snart ska vi åka på film jakt.. Nicke vill se Jurassic Park.. Så vi ska väl åka o leta upp den ;P

Jag älskar Sundsvall.. Fick en räkning idag från Länsförsäkringar.. Att dom inte dragit min försäkring på bilen av nån anledning.. Så nu fick jag en räkning på 1124;- Tack för den Fuckface.. >_< Plus att den ska vara betald innan den 20..!! Vem fan har så mkt pengar den 20?! Jag har inte ens så mkt pengar nu! Jaja, får väl gå gatan upp o ner så kanske x)

Nu ska jag klä på mig, går fortf i morgonrock xD

Puss i finvädret

Kommentarer
Postat av: Josefine

ush, så tråkigt med dessa räkningar!

2009-05-12 @ 15:10:33
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0