10 Maj

Goddagens!
Helgens bravader blev som förutspått.. (nästan =P)
Fredags åkte vi ju till Roten.. Det blev mkt sprit o vi hade sjukt kul.. Det blev inte samma liga som sist.. Nicklas Lindvåg byttes ut mot Stefan o Matte. Matte var nykter eftersom han skulle köra.. Russin kom även förbi en sväng. Sedan plockade Stefan upp sina 3,5:or och festen var igång xD Vi grillade o hade allmänt mysigt.. =) Satt i förtältet tillhusvagnen o lyssnade på musik o drack.. Det e så jävla härligt att vara där ute o bara släppa allt och ha sjukt kul! =) Stefan blev fullast på ingenting.. Han spydde vid 11 o dom åkte hem vid 12.. Så det blev bara Jag, Thom o Nicke kvar.. Vi satt väl uppe iaf till det ljusnade igen.. Härlig kväll.. Blev lite bråk på småtimmarna, men inget som inte gick att lösa :)

Lördagen vilade vi upp oss i ömsom sol, ömsom regn.. =) Vi åkte väl hem vid halv 5.. Duschade, gjorde vid oss o sen vidare till nästa bravad.. Cruisingen i Timrå! Sjukt mkt folk o jättefina bilar! Stod väl där tills vi hade sett alla bilar ca 3 ggr minst.. Sen åkte vi in mot stan.. Provade den nya McFlurryn Marängswiss.. Den va väl sådär.. Smakade ganska mkt banan ;P
Senare så åkte vi o hämtade min bil för jag könde hur mkt jag saknade den ;P Va lite nervös iom bromsskivan =P Men de gick bra.. Körde även in en sväng till Timrå för att testa lyckan, om jag fick komma in med min bil.. Men bögarna som stod som vakter släppte inte in mig :(

Sen åkte vi in till stan igen.. sen hem :)

Ikväll blir det grillning för jag har plockat fram kött :) Muuums..

Vad har ni gjort i helgen?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0