Fredagen den 13 (igen)

Då va de Fredagen den 13 även denna månaden =S Förhoppningsvis kör jag inte av vägen när ja ska till K-stad! =P Ska dit o träffa mina syskon som jag inte sett på 1 ½ år! =/ Ska bli kul att se hur dom förändrats! =D Jag ska köra vid 3 nångång.. Så jag e där vid 4 =)

Nu har jag precis duschat, o ska snart göra vid mig =)

Remember those walls I build
Well Baby, they're tumbling down
They didn't even put up a fight
They didn't even make a sound

I never gonna shut you out
Every where I look now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your Halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your Halo
Prayin' it won't fade away

Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas du kom fram ordentligt! :)

2009-03-15 @ 17:18:32
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0